یار مرا، یــــــــــــار مرا، عشق جگرگــــــــــــای مرا

الان میفهمم سخت‌ ترین کار دنیا گشـتن دنبال فیلم سوپریه که چند ســـال پیش دیدی و عاشق بازیگرش شدی؛ همون که با جون و دل داره توش میده...

دقیقاً حکم اون دختره رو داره که تو مسیر سرِمیرداماد به ونک، چشم تو چشمت میوفته، یه لبخندی و دلِت رو میگاد و میره... ( آره من دقیقاً انقد عامی عاشق میشم پَ کـُـس مگویید )

اصلاً واسه همینه که آدما هی تو چشم هم زُل میزنن؛ دارن دنبال اون گاینده‌ی درونیشون میگردن هی...


حالا ما هم زُل میزنیم به صفحه مانیتور...

ینی تا میرسم خونه، میشینم تو اینترنت دنبال فیلمه میگردم، هیچ اسم و نشونی هم از بازیگره ندارم...

 اصن شاید یه روز خودش بیاد در این اتاقُ بزنه...
بگه منم آی لاو یو بـِـیبی

    خدا رو چه دیدی...

۵ نظر:

ابومسلم خراسانی گفت...

خیلی قشنگ گفتی، بگو کدوم شاید ما تونستیم کمکی کنیم، من خودم دنبال شیر فروش می گشتم که پیداش کردم

ناشناس گفت...

بعید نیست.

پرومته گفت...

من نا شناس نیستم!

ناشناس گفت...

اگه عوام اینجوری عاشق میشن منم عامی ام
تازه وقتی طرف میره دیگه دست فلک هم بهش نمیرسه هی با خودم می گم چرا هیچ گهی نخوردی، چرا هیچ گهی نخوردی، چرا هیچ ...

ناشناس گفت...

خرابمون کردی مرد !