+

زندگی فانی است.
 Life is funny!




خودمم نمیدونم اینو جایی شنیدم یا خودم ساختم. فاک

۱۱ نظر:

مظفـّـر مستدام گفت...

از کجا معلوم؟
دنیا عوض شده
هیچی حساب کتاب نداره
شایدم من تو باشم
یا حتا برعکس
نمیشه مطمئن بود
...

ناشناس گفت...

خيلي خوب بوود اين پستت(مثله بقيه) دمت گرم.
اين جناب حسن،انصافا چه ك* شعرايي ميگه هااا

سینیوریتا گفت...

Life sucks!

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز

در صورت امکان اگر با من تماس بگیرید خیلی خوشحال می شوم.

ونداد زمانی
v.zamaani@gmail.com

دیازپام گفت...

دلمون واسه ی کسشرات تنگ شد مَرد. کجایی تو؟! قرار شد وایسی مادر حروم زاده ها رو بگایی. پس کجایی؟

ناشناس گفت...

بوز آقا...بوز

ناشناس گفت...

miss u

... گفت...

weblog tatil shod? chera???

ناشناس گفت...

ور د هک آر یو

ناشناس گفت...

منم اگه جای تو بودم وقتی یه همچی پشت خفنی میزاشتم دیگه دستو دلم به نوشتن نمیرفت...
منو یاد خدافظی بکن باوئر میندازه!!

...!!! گفت...

فک کنم خودتو با مادر ِ برادر ِ بسیجی اشتباه گرفتی!