تیز

یه عشق و عاشقی داریم، یه عشق و حال!
من به شخصه دومی رو انتخاب می کنم، خانوما اولی رو...

۱۰ نظر:

Anonymous گفت...

ye eshgho paste
paste amalist pas az copy

mona گفت...

من به هیچ کدومشون احترام نمی زارم
رابطه ها کردم کردیه
حالا برای قشنگیش عشقم می زارن کنارش
ای بابا ذدلت خوشه هاااااااااا

Anonymous گفت...

بچرخ تا بچرخیم...

پرومته گفت...

من خانومم ولی با گزینه ی دوم موافق می باشم !

پ.ن : دو رو دریاب !

پرومته گفت...

پ.ن : دم رو دریاب منظورم بود !

Anonymous گفت...

عشق اگه احساس خلاف شرع توش نباشه که پس دیگه چه جوری اسمش عشقه؟من منظورتو بهتر گرفتم!

سمانه. گفت...

همه با توهم داشتن گزینه اول تن به لذت گزینه دوم می دن!

Anonymous گفت...

من يه خانومم و از نظرم عشقو عاشقي بي عشق و حال ديگه عشق و عاشقي نيست...البته عشق و عاشقي واقعي

خودمم ميدونم چند بار گفتم عشق و عاشقي

لطفا ياداوري نكنيد كه چند بار گفتم عشق و عاشقي

پریود مغذی گفت...

به ناشناس اول : تا ته فرو رفت، عمقی بود

به مونا : حتی اگه نخوای به هیچ کدوم احترام بذاری، به دومی مجبوری احترام بذاری :D

به ناشناس دوم : امیدوارم منظورت از چرخیدن من این نباشه که برگردم و پشتم رو به تو کنم!

به پرومته : من روی ماه شما رو می بوسم و به وجودت افتخار می کنم، باشد که رستگار شوی.

به ناشناس سوم : تو جون منی. ای فهیم، حالا بمال در مشروعیتش ولی کلاً آب زیر کاهی لذت وافری داره.

به سمانه : دستت رو باید بوسید، ذهنت رو هر کاری بگی می کنم. کامنتت رو باید طلا گرفت.

به ناشناس آخری : فکر نمی کنی زیاد از واژه های عشق و عاشقی استفاده کردی؟ حالا نمیخوام یادآوری کنم چند بار گفتی عشق و عاشقی! ولی عشق و حال و عشق و عاشقی، مکمل هم هستن. اما بدون مکمل هم میشه زندگی کرد
;)

به همه : صلوات

sepide گفت...

nazara cheghad tokhmian eshggho hal ba eshgho asheghi farghi nadare...