مُعـــامله (مــلکی)

- شما حیوان خونگی هم دارید؟
- بله؛ همسرم هستن.

۱۱ نظر:

Missinshin گفت...

اینجورم می شه!
شماحیوون اهلی هم دارین؟
نه خیر شوهرم وحشیه!

یک شیرفروش گفت...

آخه این بیچاره که در مورد جنس حیوونش حرف نزد که

الهام گفت...

WooW!

Anonymous گفت...

سلام
قلاده و واکسن و البته غذای غنچه یادت نره...
اراکده هستم

arezoo hamed گفت...

cheshme ma shir dooshe mahali bud
ke gavhayash rasme magh kardan namidanand
cheshme ma rasme davayeri bud az tohfeyi gharib
ke sokoote por taapo tupash rasme hazf nemidanest
cheshme ma dar hashieye beza'at mibud
cheshme ma sirabe sabzi bar negahe mahfaze miamado charkh mizad
sar be sar dar mizad
bi seda harf mizad

RezaP گفت...

چرا اینطور برداشت میشه که پاسخگو مذکر بوده؟
این کلمه "همسرم" بدجور بو داره!

arezoo hamed گفت...

be shed-dat lahazaty khosh binam!!

Erza گفت...

rezaP راس میگه!!!!!
فکر کنم بخاطر اینکه نویسندش مذکره...

Anonymous گفت...

اتفاقا کلی فکر کرده اینو نوشته.فکر پشتشه به خدا این پریودو دسه کم نگیرین

Anonymous گفت...

خب این توهینه که !

پيچك زندگي گفت...

اينو واسه يكي از دوستان تعريف كردم... گفت من بودم مي گفتم خوشبختانه خدا فقط نوع وحشيشو آفريده اسمش هم مادر شوهره!!! ما نمي تونيم تو خونه نگهش داريم...