آیم کامین...

لقمان را گفتند اغراق از که آموختی؟
گفت از فیلم پـــورنو

۱۱ نظر:

دیازپام گفت...

تا حالا یه ذهنیت دیگه ای نسبت به لقمان داشتم!!

مهم نیست گفت...

باحالی و با استعداد و شوخ
نوشته ها با مزه است
می خندونه
می گریونه
باز می خندونه
تکلیف آدم روشن نیست
ولی باز با حالی
خوشم اومد ازت

Erza گفت...

آقا درست صحبت کنا!!!
من خودم منتقد فیلم پورنوام
فیلمهای پورنو خیلی هم فلسفی و واقعیت محورند.

از جمله فیلم "اغراق" ساخته ی برادر مجتهدمون آقای "ده شکری".

راوی پاییز گفت...

چه جالب!
لقمانم؟!!!

Anonymous گفت...

از یه ادم متاهل بعیده
چی بعیده
معلومه
اینکه بگه فیلم بورنو(عربها پ ندارند)اغراقه
شاهدش هم...

parisa گفت...

salam khoshhal misham be man sar bezanid

مژگان گفت...

لقمان گفت پ رنو؟ تو رو خدا؟؟؟ اَ اَ اَ مگه عرب نبود؟

سحر جان گفت...

دستش درد نکنه روشن شدیم

Anonymous گفت...

بابا ایووووووووووووووووووول

وي گفت...

آره اينا همش كلكه

پریود مغزی گفت...

به دیازپام : من هم همینطور

به مهم نیست : این پریود شدنا رو خدا نصیب گرگ بیابون نکنه

به Erza : داداش یه کپی به ما بده از این "اغراق"!

به راوی پاییز : آره بابا تازه کجاشو دیدی؟

به ناشناس : خوب حالا ما یه چی گفتیما

به parisa : خوشحال شو

به مژگان : هه! عزیز من اینکه لقمان بود، من هم لازم باشه این حرف "ث" رو درست میگم : th

به سحر جان : دست من دیگه؟؟

به وی : باید از نزدیک تو محل فیلمبرداری باشی