تهدید گودری

میدم ژانرت بکُننا!...

۲۵ نظر:

ر.پ گفت...

آره حاجی اون رفیقمون که با همین کارش رسماً پی.ام.سی رو نمود،تازه قبلش تهدیدم نکرده بود.

molud گفت...

ye chi gof hala bache velesh kon baba

marge gooder گفت...

miiram shekameto enghad mimalam ta rudekuchikat hazme rude bozorgat besheha

نقطه چين ها. . . گفت...

shayadam Hayde manzooresh hamin bude!! (poste ghabl)

Bizz گفت...

عرض ادب!

ema گفت...

:)

مسيحا گفت...

سلام رفيييييييييييييييييييييق!!!!!!!!!!!!!!

انیس الدوله گفت...

خییییییللللللییییییییی باحالی دمت گرررممممم

شازه گفت...

ژانر اینایی همیشه سوژه اند

شازه گفت...

مادر ساندیس هارو به فنا دادید ما نبودیم !!؟؟
بسیجی صفت ها!!

cutlas گفت...

پریود من ندیدمت تولد پوری. تو کدوم بودی؟

الهام گفت...

کبوتر بچه کرده کاش بودیو میدیدی

+18 گفت...

رفیقای این دختر ترشیده ام عین خودش باحالن. یه 10 دقیقه ای هست دارم میخونم و نیشم بازه. خدا اجرت بده با این قلمت. هوای ما رو هم داشته باش.

مجتبی ح گفت...

راستش را بخواهی دارم باد دست لرزان نظر می‌نویسم!!

احسان عیوضی گفت...

یعنی خدا وکیلی همه پستها یه طرف این پست از گوشات خون میاد :)))) یه طرف ..
این که اینجا نوشتم عوض اونجا اینه که حداقل بدونی دو تا پستت رو خوندم !!!

از دیدنتون خیلی خوشحال شدم ... خیلی

پریود مغزی گفت...

به ر.پ : پسر کدوم رفیق؟ بگو ما ببینیم کی همچین قدرتی رو داشته؟!

به molud : کاش میگفت. کرد! یعنی چیزه... مـمممممممم... انجام داد!

به marge gooder : ای جان . یعنی شکم منو بمالی بنده ی تو میشم. مرده و شکمش :D

به نقطه چین ها : تنها چیزی که میدونم این اشعار در فصل بهار " همون جفتگیری خودمون " سروده شده .

به Bizz : من کـــــــــوچیکتم رفیق

به ema :
:) too

به مسیحا : پسر یه عکس دست جمعی داریم وقت رفتن از خودمون گرفتم، میفرستم خیلی باحاله

به انیس الدوله : مـممممممممررررررررررسسسسییییییی

به شازه : نیومدی پرید از دستتا
لامصب ساندیس نبود که. سن ایچ بود. اون هم نه شربت. آب می وه !!!!!!!!!!!!!

به cutlas : شانس آوردی ندیدی P:

به الهام : دیدم خانوم، دیدم...

به 18+ : بله ، شما یه بی حال تو وبلاگستان فارسی به من نشون بده " به جز خودم " من خاک هـمتونم ;)

به مجتبی.ح : بگو چرا پسر؟ د بگو لرزشت چیه؟

به احسان عیوضی : پسر من عاشقتم. یعنی فقط کاش پــوری چند بار تو سال بدنیا میومد ما دور هم جمع میشدیم.
;)

ر.پ گفت...

یه آدم معمولی رو میگم،خوار مادر پی.ام.سی رو پیوند داده.
حاجی مد شده...هر موضوعی با تکرار بی فایدش دهن ملتو آسفالت کنه،اینجا میکننش ژانر!

سحر جان گفت...

به به

منکه هنو شوکه ام اندر کف اسم وبلاگ و مطالب وبلاگ

به به

یاسی گفت...

تقریبا همه ی مطالب این صفحه رو خوندم
از خیلی از پست ها خوشم اومد
مفاحشه به نظرم خیلی جالب بود!

باز هم میام

God Bless U

xatoun گفت...

بيشتر مطالب وبلاگ سوق داده شده به سمت تويتر نويسي انگار. كوتاه مختصر مفيد (عين همون قر دادن جلوي آينه، تك و تنها تو خونه) كلي خنديدم با اون پُستت : )

احسان گفت...

اینقدر خشونت واقعا لازمه؟

امید گفت...

برا خودت استیل داریا

. . . گفت...

سلام پریود جان مغزی!
وبلاگت در حده خدا که نه ولی پیامبر رو بود! فقط یه چیزی: جون هرکی دوست داری یه خورده سانسور کن! 2 روز دیگه سانسورت میکنن اونوقت بیخانمان میشی میری پی کارتها! اگر نرفتی آدرس وب جدیدت را بفرست برایم تا کمی خونی شویم!!!

پریود مغزی گفت...

من خاک همتونم

Anonymous گفت...

می‌کنمت... ژانر!