مَرد

یه سلامتی جـــنده که جز خودش هیشکی رو نمیفروشه...

۱۴ نظر:

Absi گفت...

پس مرگ بر هر چی جاکشه

کسی که وجود خارجی ندارد گفت...

ضمن فرا رسیدن سال نو(!) باید بگویم حق با شماست! باید اینو می گفتی. درکم کن!

شازه گفت...

سلامتی اش....

ذغال سنگ گفت...

سلام.
سال جدید رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی در کنار خانواده محترمت داشته باشی.
%ایام به کام%

مولود گفت...

من دلم واسه خودم تنگ میشه اگه جای کسی دیگه برم

بی ثبات گفت...

نوش....
اما واقعاً جنده ها مردن که حاضرن زیر هر نامردی بخوابن بدون ترس

مولود گفت...

واقعا من اینو گفتم که اون بالا نوشتی؟
آقا اشتباه شده
من گفتم تو پیک بعدی حتما اینو میگم بعد میزنم تو رگ ِ حال

چیزمشنگ گفت...

عزیز جون گشاد بازی در نیار یه پست جدید بنویس دیگه...تعطیلات نوروزیه که هست، دلیل نمیشه ما رو تو نسخی بزاری که! باز هم نیازمند کس شر مفید شدم D:

کرگدن تنها گفت...

به سلامتیش که هَر چی نا مَردا روش می خوابن بازم مَردیش لکّه دار نمی شه.
نوش!

haafez گفت...

ghol midam emsal har mashrubi ke khordam ba hamin jomle bokhoram

پریود مغزی گفت...

به همه : مرســـــــــــــــــــــی

سرطان روح گفت...

جنده هم جنده هاي قديم

ويدا گفت...

اي بابا هواي اونارم يكي هست كه داشته باشه!

omid گفت...

جالب می نویسی . راستش سبک هامون مثل هم نیست . اما سبک خودت رو داری . مستقل . خوب پنهان نمی کنم . از نوشتنت خوشم میاد . صراحت ... جالبه . می دونی من مثل تو نمی نویسم . برات احترام قائلم چون خودتی . من هم خودمم . بدم نمیاد نظرتو بدونم در مورد نوشتنم .توسایتم نظرات رو بستم چون از تبلیغات اینترنتی اصلا خوشم نمیاد که بلاگفا مثل مزرعه کشتشون می مونه . ایمیلم omidebran1@gmail.com