هایکو

خواب میبینم کنارم خوابیده ای

بیدار که میشوم

کــیـر میخورم...

۹ نظر:

کسی که وجود خارجی ندارد گفت...

من که تا حالا پریود نشدم(!) ولی از کساییکه پریود می شن شنیدم که حوصله ی کاری رو ندارن. عجب اینکه شما با اینکه همیشه پریودی باز هم انقدر فعالی و هی ...شر می گی!
خیلی باحال بود.

Hectorist گفت...

به خدا قسم که هایکو یعنی همین ((((((:

مجتبی گفت...

درود.

نوش جانت....

باشو هم که اول اولا شروع کرد به هایکو گفتن...اول همینارو می گفت.....

شاد باشی.

arezoo hamed گفت...

inja masool nadare?

pishbini mikonam farda
bidar ke mishavam

hameye arezuhat ja dadan be yegholdoghol kardanaye hamishegi 

گرگ دونده گفت...

اولا اینکه بیدار نشو که ... نخوری ! همون خواب بهتره.
دوم اینکه تو غر غروها معرکه مینویسی.
سوم اینکه سید علی عظمی رو چشم نزن.. یه مرتبه به رگبار می بندتمون ها!! بذار خوش باشیم.
چهارم اینکه من فمنیست هستم و خواهان برابری حتی تو همون فیلمها.. البته یک فمینیست سوسیال ام..
پنجم که چی شده من که کامنت گذار دائمی غر غروها بودم حالا نمی تونم با اسم و آدرس اینترنی کامنت بذارم. چرا ؟ باز نمیشه اسم و آدرس..

مولود گفت...

دو شب این خوابت تکرار شه دیگه هیچی نمیخوری
چون دیگه عادت کردیو دیگه این عادته که میکند ِت

نقطه چين ها. . . گفت...

un commente ghabli male poste soozoondane koone bache bud ke zamane ghable enghelab pedar tu postet barmigasht..
inam bahal bud..
bazam khube az khab bidar mishi sargarmi dari :D
kolan neweshtehat bahale!!

یه آدم معمولی 2 گفت...

تف کن نپره گلوت

پریود مغزی گفت...

به همه : مرسیخ

به کسی که وجود خارجی ندارد : ایشالا قسمت بشه شما هم پریود بشی...
:D

به مجتبی : باشو با وزق مزق و اینا می پرید، واسه ما یکم ملموستر شده!
;)

به آرزو حامد : اعتراض یا پیشنهادی دارید به آدرس زیر ارسال کنید:
filter@dci.ir

به مولود : نه عزیز من... تو بگو 2 سال، هنوز هم میخوریم...

به نقطه چین ها: به نکته ی ریزی اشاره کردی. از توش کشیدی ریزرو بیرون...

به آدم معمولی : باید زنگ بزنی اورژانس و آتش نشانی. تف فایده ای نداره!
:D