غالب

همانا هیچ خبری سریعتر از خبر " آهنگ جدید ساسی مانکن "، در سطح وب پخش نمی تواند بشود.

۴ نظر:

Hacking by S.O.S گفت...

اینجانب مولی جون ، به همراه دو تن دیگر از مدیران وبلاگ غر بزن ، طی مراحل مشورت با یکدیگر تصمیم گرفتیم که از شما به عنوان نویسنده ی جدید در وبلاگ دعوت نماییم . در صورت تمایل ، ضمن خواندن قوانین وبلاگ در آدرس
http://moolkoolehavaa.wordpress.com/2010/01/26/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C-%D8%BA%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D9%86/
آدرس جی میل خود را برای من بفرستید تا دعوتنامه را ارسال کنم .

با تشکر
وبلاگ گروهی غر بزن
:)

دارکوب گفت...

سلام. می خوام وبلاگم رو تبلیغ کنم ولی نه به سبک "سلام. وبلاگ خوبی داری. به من هم سر بزن". بلکه کمی متشخصانه تر.
دو ماهه که مینی مال می نویسم. مدتیه که وبلاگت رو لینک کردم و می خونم.
می نویسیم که خونده بشیم. دوست دارم تو قسمت لینک هات باشم. موافقی؟

پریود مغزی گفت...

به مولکول هوا : لبیک

به دارکوب : اینجا بلاگ رُل ندارد! من همه ی دوستان را می خوانم و مشعوف می شوم. پیشنهاد می کنم واسه تبلیغات یه سر به صدا و سیما بزنی
;)

مجتبی گفت...

درود.

خدا حفظش کنه این ساسیو....

شاد باشی.