کلونی

ایرادی نداره اگه من باخ و ناظری و یساری و خولیو و سندی و کامکار و علیشمس و قمیشی و آیرون میدن و بقیه رو پشت هم بصورت shuffle گوش می کنم...



مهم درک نبض آهنگ و حسِ کارِ...

پ.ن. دراز...  من نمیدونم چرا همه فکر میکنن اگه آدم موهاش بلنده و دستبند چرمی دستش میکنه، حتماً گیتاریسته و عشق راک ِ و یه بَند هم داره...
( البته احتمالش هم کم نیستا )
ولی بابا به خدا منم اشکین و هایده و سندی و... رو با کمال میل میگوشم...
فلان فلان شده ها...
اصلاً گه خورده هرکی گفته ظاهر، نیمی از باطنه و از این کس شعرها...

۶ نظر:

:: My View :: گفت...

من دقیقاً همینجوری موزیک گوش میکنم .. چه تو ماشین چه خونه چه هر جا ! رندوم .. موهام کوتاهه ولی D:

:: My View :: گفت...

من دقیقاً همینجوری موزیک گوش میکنم .. چه تو ماشین چه خونه چه هر جا ! رندوم .. موهام کوتاهه ولی D:

فرنوش گفت...

ولی من نمی تونم اینطوری موزیک گوش کنم که بعد از باخ مثلا شهرام شب پره باشه ..... وای نه
موهای منم کوتاهه .دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ساداکو گفت...

نه من کاملا حسی گوش می کنم.اما مشکل اینه که حس هام در هر ثانیه یه سازی رو می خواد!
در نتیجه..فرقی با هم نداریم!

خرنامه گفت...

طبق فتوای بنده اگه وسطاش ساسی مانکن هم باشه بلامانع است...بالاخره هر چی باشه 6و9 مانکن آورده،بتهون کم آورده

sepide گفت...

salam dus kuhi khubi?delam barat tang shode bud az ru dasbande charmio muhaye boland shenakhtamet az Uni gmail baz nemishe vasat email bzanam merC az inke un ruz enghad khosh gozasht:*