حدیث

« صبوری را از کاربران خطوط Dial-up آموختم »

حضرت ایوب ( ع )

۱۳ نظر:

Anonymous گفت...

اين يکي از بهترين احاديثي هست که تا به حال ديدم. اتفاقا متواتر هم هست و کاملا موثق!!

Anonymous گفت...

حضرت ایوب را بارها آزمودیم سرانجام بر همه مصایب پیروز شد، پس امر کردیم برای پاداش او یک خط adsl بدون فیلتر دادیم،این است پاداش صابرین.
(نوشته های خودم-سوره ارتباط سریع- آیه بدون شماره)

صابر خسروی گفت...

عالی

معین گفت...

صبوری همون صبر هستش دیگه...

روانی گفت...

روانیم سری بزن وخوشحال به تبادل لینک میشوم خبری بده!!

من گفت...

perfect

دولت الكترونيكه ديگه

mug گفت...

واقعیتش از تریپ آیه و حدیث خسته شده بودم...
اما این یکی شادی زا بود و بس...

مجتبی گفت...

درود.

در کتاب الاینترنت، نوشته ی شیخ نورتون اینگونه آمده است که: روزگاری ایوب در یاهو چت همی کردندی، به ناگاه سیمهای اینترنت در خلیج فارس به پره ی یک زیر دریایی روسی گیر کرد واینترنت بلکل قطع شد.

ایوب غریو برآورد و سر گذاشت به فحاشی. همان شب از اداره ی اطلاعات آمدند و او را باشورت گل گلی از رختخواب کشیدند بیرون و بردند به کهریزک.
........................

ایوب که بازگشت، تمام فرزندانش را یکراست فرستاد بروند کنعان حالش را ببرند و خودش هم عیال را برداشت رفت، قطر و از آنجا به خارج پرواز کرد.

این گونه شد که از آن پس دیگر به جای ایوب از کاربران Dial Up استفاده کردند در این حدیث.

Anonymous گفت...

nabbaba ghanimate jangiam migiri!!!

Mimimal گفت...

داغ دالم تازه شد

orijinal گفت...

be ghoran khodam hamchin jomleii ro to webam neveshtam :-o
be khodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-O :-O

Mohamad Reza گفت...

perfect ...

خون به سر گفت...

به همه : مرسیخ

به ناشناس اول : حدیث متواتر لفظی هم هست به چه قطوری! ;)

به ناشناس دوم : کاش خدا میشدی یه حالی به این بنده ها میدادی. خدای حال حاضرمون که تخمیه .

معین : بشین یکم حدیث بخون تا پرده ی ظلم از جلو چشمات کنار بره و ایمانت راسخ بشه بعد خودت میفهمی "صبوری" چیه

به روانی : آخه مرتیکه روانی؛ کجای این خراب شده تو بلاگ رُل می بینی؟؟!! حال میکنی لینک بتَپون اونجا، حالم نمیکنی خوب نتپون .

به من : دول خودت الکترونیکه! :D

به ماگ : قرض شادی بندگان مؤمن خدا بود که حاصل شد. بخصوص آن مؤمنانی که از بس آیه و حدیث میخوانند، خسته می شوند!


به مجتبی : من عاشق اون بخشیَم که سانسور شده.................... ;)

به اوریجینال : جون اون مرتیکه رو قسم نخور. من قبولت دارم ;) :D