یوروتریپ

FLÜĢĢẨƏNKб€ČHIŒβØLζÊN
رجوع شود به مسافرت اروپایی تا دردش را حس کنی

۱ نظر:

سرهنگ گفت...

من توی تهرون هم دائما دردش رو حس کردم.
توی لیست انتخاب غذا (منو!) نوشته بود :
قورمه سبزی
فسنجان با میت بال
و من هرچی به حافظه قوی ام رجوع کردم !در هیچ شهرستان و دهی در ایران فسنجان با میت بال نداشتیم
تا دوستی که بسسسسسسسسسسسسیار سفر کرده بود گفت :
آی کیو ! یعنی کله قلقلی
یعنی کوفته قلقلی
منظورش با گوشت چرخ کرده هست
! و من :
آاااااهااااااان !
و بارها اگر مردم زبان دان نبودند چه بسا از گشنگی طلف میشدم !
یا اینم بگم و برم !
سرهنگ: خانم لطف کنید پس پاکت رو برایمن بفرستید لطفا
خانم منشی با صدای حشری: اِ اِ ، سرهنگ جان ! تی بوی ما الان نیست . برگرده چشم.
من تا آخر مکالمه تلفنی ،فکر میکردم داره رشتی حرف میزنه ! بعد فهمیدم
نه! منظورش آبدارچی ، تهسیل دار ، سرایدار شرکته
بقیه اش رو حضوری برات میگم!جا کم نیاد یک وقت
:-)